Wednesday, May 21, 2014

Kenapa Set Tenaga menjadi pilihan di bulan Ramadhan?

Assalamualaikum.

Pejam celik, pejam celik.. Tup.. tup.. dah akhir bulan Rejab, dah nak masuk bulan Syaaban plak. Tinggal lebih kurang sebulan je lagi kita akan memasuki bulan Ramadhan Al-Mubarak!

Anda dah bersedia untuk bertemu dengan bulan Ramadhan? Jom persiapkan diri dan keluarga tersayang dengan set Tenaga yang terdiri daripada Energizing Soy Protein (ESP), Meal Shakes dan Performance Drink.




Jom kita teliti satu persatu Set Tenaga Ramadhan ini:

1. ESP yang merupakan bahan diperlukan untuk menjaga kecantikan dan integriti sel-sel dalam tubuh seseorang. Sel adalah ibarat batu-bata pada sebuah dinding. Kekuatan sesebuah dinding itu terletak pada kualiti setiap unit batu bata tersebut. Begitu dengan tubuh kita, mestilah bermula dengan sel-sel, unit terkecil dalam tubuh kita – berkhasiat memberi rasa kenyang, mengelakkan sakit perut disebabkan gastrik, keracunan makanan dan angin yang kerap terjadi sepanjang berpuasa.

2. Meal shake merupakan makanan lengkap yang dapat menampung segala keperluan sel-sel tubuh bermula dari sel-sel hujung rambut sehingga hujung kaki. Ia mengandungi 19 vitamin, protein dan mineral tambahan yang mampu memberi rasa kenyang dan tenaga berpanjangan.

3. Performance® Maximum terbukti secara klinikal untuk menyokong tahap hidrasi berbanding air. Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari   dengan campuran unik karbohidrat kami  dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.


Siapa yang perlukan Set Tenaga Ramadhan ini?

1. Orang yang sedang menjalankan ibadah berpuasa.
2. Wanita mengandung dan yang sedang menyusukan.
3. Kanak-kanak yang baru belajar berpuasa.
4. Individu yang memerlukan lebih tenaga.
5. Warga Emas.
6. Sesiapa sahaja yang perihatin terhadap kesihatan dengan mementingkan makanan lengkap yang rendah kalori supaya dapat melakukan amal ibadah di bulan Ramadhan nanti.

InsyaAllah, dengan Set Tenaga Ramadhan kita mampu menjalani ibadah puasa, solat Terawih dan ibadah-ibadah lain di bulan Ramadhan dengan penuh tenaga dan tiada keletihan! (",)

 

0 comments: