Tuesday, August 27, 2013

Set Menyusu SHAKLEE ~ Mengikut Bajet Anda!!

 





Susu ibu yang dihasilkan ALLAH adalah sempurna dan terbaik untuk pembesaran bayi. Oleh itu, penyusuan susu ibu adalah yang terbaik untuk si manja anda!.. Tiada apa yang boleh menandingi susu ibu. Ianya kaya khasiat, penuh dengan kasih sayang dari ibu untuk anak.

Dalam Al-Quran juga ada menganjurkan para ibu untuk menyusukan bayi mereka. Sebaik-baiknya sehingga si bayi berusia 2 tahun.
Dan ibu-ibu hendaklah menyusukan anak-anak mereka selama dua tahun genap Iaitu bagi orang Yang hendak menyempurnakan penyusuan itu…” (Al-Baqarah : 233)

Terdapat banyak hikmah yang terkandung di dalam ayat ini. Melalui ilham yang dikurniakan Allah pada manusia, maka kelebihan susu ibu sudah dapat diteroka dan dibuktikan pada hari ini.  
 Baginda Rasulullah SAW juga pernah bersabda:
‘Bagi hisapan pertama susu ibu kepada anaknya, si ibu mendapat ganjaran laksana ia memberikan nyawa kepada seorang manusia
‘Setiap titisan susu ibu itu akan diganjari dengan satu pahala’
Rasulullah SAW turut memberi amaran keras pada para ibu yang tidak menyusukan anak mereka tanpa alasan yang kukuh contohnya jika si ibu khuatir jika hilang kecantikannya jika menyusu badan. Baginda menceritakan bahawa baginda melihat beberapa orang wanita yang dadanya digigit oleh ular-ular. Apabila ditanya, baginda diberitahu bahawa  wanita tersebut adalah wanita yang tidak menyusukan anak mereka. Nauzubillah!..

Terdapat banyak kelebihan bagi ibu-ibu menyusukan bayi mereka. Masyarakat hari ini semakin sedar akan kepentingan susu ibu.  Moga semua ibu menguatkan azam untuk memberi yang terbaik untuk si manja mereka.
Sehubungan itu, kami ada menyediakan pakej penyusuan mengikut bajet ibu-ibu di luar sana. Harga pakej yang kami tawarkan amat berbaloi-baloi!..

















 Mana satu pilihan pakej yang mengikut bajet anda?


Jika anda inginkan yang terbaik untuk si manja dan diri anda, PM lelaju pilihan bajet anda untuk dapatkan harga yang terbaik! ;)


SMS/Whatsapp: 019-216 5059

  Email: nira5850@yahoo.com





0 comments: