Tuesday, August 27, 2013

Set Kehamilan SHAKLEE ~ Nutrisi lengkap untuk ibu mengandung!




Kenapa anda perlu beralih kepada Set Mengandung SHAKLEE? Jom baca!

Shaklee menawarkan Vita-Lea iaitu multivitamin yang lengkap selengkap 30 hidangan makanan bagi sebiji tablet. Vita-Lea adalah makanan tambahan yang lengkap untuk ibu-ibu mengandung untuk mengantikan obimin. Vita-Lea berwarna hijau. Hijau bukan perwarna, tetapi dibalut dengan spirulina dengan cara khas dan khusus. Vita-Lea mempunyai zat besi yang penting bagi mengelakkan anemia yang sering dialami oleh ibu mengandung. Vita-Lea ini adalah multivitamin yang paling pantas larut dalam air didunia. Anda boleh cuba sendiri untuk mempercayainya!



Acid folic adalah penting untuk mencegah kecacatan pada bayi dan ia terdapat dalam B-Complex. Malahan B-Complex mempunyai kelapan-lapan jenis vitamin B yang diperlukan. Disamping membekalkan tenaga, B-Complex ini juga boleh mengurangkan stress ibu mengandung. Seperti yang semua sedia maklum, emosi ibu mengandung adalah turun naik dan amat penting untuk dijaga kerana ia mempunyai kesan terhadap bayi dalam kandungan. 



Vitamin C mengaktifkan asic folic dan membantu meningkatkan kadar penyerapan zat besi dari Vita-Lea dan B-Complex. Disamping itu, Vitamin C juga meningkatkan antibodi ibu mengandung. Vitamin C juga penting untuk mengelakkan gusi berdarah. Sebanyak 50% gusi ibu berdarah ketika mengandung.

ESP adalah suatu minuman protein yang terlalu banyak benefitnya pada ibu dan anak. ESP penting untuk membina dan memperbaharui sel-sel tisu, hormon dalam tubuh. Ia penting untuk pembentukan kuku, rambut dan kulit. Protein yang berkualiti sangat membantu pertumbuhan yang baik. Protein amat diperlukan untuk membina plasenta, uterus dan tubuh bayi. Disamping memberi tenaga pada ibu, pengambilan ESP juga mampu mencantikkan kulit bayi dalam kandungan dan ibu mengandung itu sendiri.



Bermula trimester kedua, bayi akan mula mengambil kalsium ibu dengan lebih banyak. Ketika ini, jika ibu tidak mengambil sebarang sumber kalsium, ibu akan mengalami gejala seperti patah gigi, sakit-sakit tulang, lenguh yang amat etc. Ini semua adalah simptom-simptom kekurangan kalsium. Kalsium Shaklee bukan sahaja mengandungi kalsium, malah ia mempunyai magnesium dan Vitamin D. Anda tahu vitamin D meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan ketumpatan tulang dan kerangka? Ibu mengandung amat perlukan vitamin ini. Kalsium Shaklee yang dinamakan Ostematrix adalah kalsium premium


Bagi yang mementingkan otak bayi dengan mengambil neurogain, anda boleh mencuba Omega Guard. Omega Guard adalah minyak ikan yang mempunyai DHA dan EPA untuk perkembangan otak bayi didalam kandungan.

 


Berikan yang terbaik buat anak anda bermula dari dalam kandungan lagi. Buat yang berminat untuk mencuba mahupun megesyorkan kepada rakan-rakan, isteri atau sedara mara, hubungi saya untuk HARGA YANG MENARIK! ;)

SMS/Whatsapp: 019-216 5059

  Email: nira5850@yahoo.com




0 comments: