Tuesday, August 27, 2013

Set Berpantang ~ Mengikut Bajet Anda!


         Anda masih mencari-cari set berpantang/bersalin yang sesuai dan ekonomi? Masih ragu-ragu untuk mengambil samada vitamin tambahan ataupun produk yang berasaskan jamu-jamu/herba-herba? 

Dapatkanlah Set Bersalin/Berpantang Shaklee! Kenapa? Kerana anda tak perlu risau lagi, Set Berpantang/Bersalin Shaklee ini amat sesuai sekiranya anda menyusukan bayi. Ia tidak mengandungi sebarang bahan aktif yang berbahaya ataupun herba yang tidak sesuai untuk bayi yang menyusu. Harga pakej yang ditawarkan memang berbaloi dan amat bagus untuk memastikan anda sentiasa bertenaga dalam menguruskan orang baru. Terdapat 3 set yang memenuhi keperluan ibu-ibu yang dalam tempoh berpantang samada kelahiran secara normal/pembedahan :

 Set Asas: B-Complex + Vita-Lea + Vita-C + Zinc Complex



    Set Optimum: ESP + B-Complex + Vita-Lea + Vita-C + Zinc Complex + Ostematrix



 


Set Lengkap (plus Menyusu): ESP + Ostematrix + B-Complex + Vita-Lea + Vita-C + Zinc Complex + Alfafa Complex



Apa khasiat setiap vitamin di atas? Jom kita tengok!

Vita-Lea - Merupakan multivitamin dan multimineral untuk membekalkan tenaga dan keperluan nutrisi tubuh.

B-Complex - Terdiri dari 8 vitamin B dengan asid folik. Membantu mengurangkan kemurungan, metabolisma, membantu pembinaan sel darah merah.

Vita-C Sustained Released (500mg) - Vitamin C dengan pelepasan secara berperingkat mengikut masa untuk pastikan badan mendapat bekalan vitamin C sepanjang hari.

Zinc Complex - Menyembuhkan luka bersalin dengan cepat (menggantikan pati ikan haruan) dan mengelakkan kelesuan

Ostematrix - Bekalan kalsium (dilengkapi dengan Magnesium, Vitamin D dan mineral penting yang lain) untuk kesihatan tulang dan bermanfaat untuk penyusuan susu ibu.
 
Alfalfa - Menggalak susu disamping mengecutkan rahim, mengurangkan sakit sendi dan membuang toksin dalam badan.

ESP – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun



* Keistimewaan vitamin-vitamin Shaklee ini ialah ia diperbuat dari bahan semulajadi disamping menjalani ujian klinikal. Setiap produk Shaklee terbukti selamat dan berkesan digunakan. Sesuai juga untuk ibu-ibu bagi mengatasi masalah rambut gugur tatkala bayi berusia 3-6 bulan kelak.

Rasailah keajaiban Set Bersalin/Berpantang Shaklee ini. Ramai pengguna yang telah merasainya! Bagi kaum bapa pula, pilihlah set bersalin yang terbaik ini untuk isteri kesayangan anda..

Tunggu apa lagi? Sebarang pertanyaan/pesanan, 
sila hubungi..
SMS/Whatsapp: 019-216 5059


  Email: nira5850@yahoo.com 

0 comments: