Wednesday, October 2, 2013

Penangan Ostematrix ~ Testimoni sendiri ;)





Setiap malam sebelum masuk tido saya mesti ambil 2biji Ostematrix. Alhamdulillah.. sejak mengamalkan vitamin Ostematrix ni, saya dah boleh buat testimoni sendiri (",)..


Nak tahu apa perubahan yang saya alami?

Sekarang ni tengah-tengah malam, saya dah tak rasa kekejangan otot @ 'simpul biawak' lagi! Kalau tak, encik hasben la yang akan jadi mangsa kejutan saya untuk 'luruskan simpulan biawak' tu, ehehee..

Ermm.. masalah sakit tulang pinggul pun dah kurang.. Biasanya bangun tengah malam/pagi-pagi buta untuk buatkan susu si kecik tu sangat menyeksakan!.. Rasa sakit sangat bila bangun dari katil dan mula berjalan.. Jalan pun terhenjut-henjut.. Tapi, sekarang dah boleh jalan dengan 'gagah' walaupun dalam keadaan mamai-mamai lagi ;) ..

Lagi satu, sekarang ni setiap pagi saya mesti akan menjadi pengunjung setia 'bilik termenung'.. Nampaknya sistem pencernaan dan perkumuhan saya berfungsi dengan baik.. sangat lawas! Selepas proses membuang 'toksik', badan saya pun akan rasa lebih ringan..



Alhamdulillah.. saya sangat berpuas hati! (",)

0 comments: