Monday, August 19, 2013

ESP ~ Hot Selling!!..

Kenapa protein amat penting?
 

Protein merupakan komponen terpenting untuk sel di dalam badan. Ia merupakan ‘bahan organik yang terdiri daripada 22 amino asid atau kata lain dipanggil struktur asas kehidupan. Protein disimpan di dalam otot dan juga organ badan manusia untuk bina dan membaiki tisu sel badan manusia. Ia juga membantu untuk perembesan hormon dan enzim. Antara kepentingan protein yang lain adalah
  • Membantu oksigen mengalir melalui darah kepada seluruh anggota badan
  • Menyihatkan jantung badan supaya kekal aktif
  • Meningkatkan sistem imunisasi badan

Energizing Soy Protein



So, apa kandungan ESP ini?

ESP ini mengandungi hanya kacang soya non-GMO (tidak diubahsuai secara genetik) yang diproses di bawah suhu rendah. Selain itu, setiap canister ESP berasal dari 30 kg kacang soya dan ia adalah booster tenaga segera yang boleh bertahan selama berjam-jam.
 
ESP ini mengandungi 22 jenis asid amino dan ia adalah satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia. Ia adalah sesuai untuk semua peringkat umur.

Protein kacang soya adalah 2x lebih dari daging, 4x lebih dari telur, 12x lebih dari  susu. Ia juga rendah lemak, rendah kolesterol dan mudah diserap oleh badan manusia.



Psstt!.. mereka2 yang mempunyai bekas jerawat yang berwarna hitam atau tumit kaki yg merekah tu adalah disebabkan kekurangan protein tau.. So, sumber protein amat diperlukan untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati tersebut ;)..

Jom kita baca testimoni para pengguna yg dah merasai hasil penangan ESP ni..  


  So, PM lelaju untuk dapatkan harga yang menarik! ;)


SMS/Whatsapp: 019-216 5059
  Email: nira5850@yahoo.com 




* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


0 comments: