Thursday, September 19, 2013

I love ESP soo muchh!!..



Testimoni diri sndiri.. ESP ~ Energy-booster ku!

Sbg ibu bekerja dan hamil 6++ bulan, setiap pagi saya mesti bersarapan dengan campuran ESP + susu + oat! Setelah sebulan consume ESP ni, saya sudah merasai perubahan yang positif ke atas diri saya sendiri!

Kalau dulu saya sering mengalami pedih perut, kini tiada lagi!
Kulit muka rasa lain macam sket, rasa licin!
Dan yang paling awesome.. Badan pun rasa lebih bertenaga walaupun jadual harian yang pack dan kurang tido!

Jadual saya: biasa tido around 11-12mlm, tengah2 malam bangun melayan kerenah anak dara cilik yang selalu bangun mintak susu formula, bangun awal pagi uruskan anak2, masuk kerja pukul 8pg, balik kerja pukul 5ptg, ambik anak2, masak, kemas dapur + rumah, siapkan barang2 anak + suami, bla.. bla..

Alhamdulillah!.. semuanya saya berjaya uruskan..

Akhir kata, ESP memang BEST!!
— with Zafuan Arif


0 comments: