Friday, August 30, 2013

Herb-Lax ~ Agen Detox Shaklee!

Herb-Lax
 
Sayangi usus kita!

       Usus manusia boleh diibaratkan seperti saluran air pada sinki kat rumah. Setiap hari ia menjadi laluan segala jenis makanan yang telah dicernakan. Lama-kelamaan, usus kita ini akan dipenuhi oleh mendakan makanan yang tercerna.  Akibatnya, mukus yang lekit dan licin berlumut terbentuk diatas dinding dalam usus dan menjadi tempat untuk pembiakan bakteria, cacing dan parasit. Parasit ini akan menyerap khasiat yang diperlukan oleh badan dan menjejaskan kesihatan sistem badan. Hal ini akan menyebabkan usus kita semakin membesar dan sistem perkumuhan kita juga terganggu atau kurang lawas.


Menurut Dr. Bernard Jensen, Pd.D  "Setiap tisu dibekalkan dengan darah yang dibekalkan dari sistem usus. Apabila usus kita kotor, darah juga akan kotor. Oleh itu sistem usus mesti dipulihkan sebelum pemulihan bahagian badan yang lain boleh dilakukan".


Oleh itu, proses pembersihan usus atau detox perlu dilakukan!

        

            Herb-Lax Shaklee ini juga dikenali sebagai detox.

Apa itu detox?

Detox adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. Kerana itulah detox sangat penting sebeum mengambil apa-apa vitamin atau supplement supaya tahap penyerapan nutrien pada kadar paling optimum.


 Apa kandungan Herb-Lax ini?



Herb-Lax ini didatangkan dengan kombinasi 9 herba semulajadi yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas.

Herb-Lax yang lembut boleh membantu menangani kesulitan membuang air besar, dan sesuai untuk kegunaan sekali sekala bagi meyingkirkan toksin dari usus. Ia juga membantu usus kita lebih aktif untuk pergerakan peristalsis. Peristalsis adalah pergerakan kembang kuncup otot secara beritma untuk menolak makanan sepanjang salur pencernaan. Gerakan peristalsis yang baik membantu proses perkumuhan kita berjalan dengan lebih lancar.


 Fungsi lain Herb-Lax ini adalah:

- Memudahkan fungsi usus

- Memudahkan proses pengurusan berat badan

- Menghilangkan jeragat

- Mengurangkan bau badan


 
 Untuk menyingkirkan toksin dari usus anda, pengambilan Herb-Lax Shaklee adalah pilihan yang terbaik! Jika anda berminat, hubungi saya untuk HARGA TERBAEK!!..
SMS/WhatsApp: 019-216 5059 (Nita)


Email:  nira5850@yahoo.com


 
 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

0 comments: